Как да променя адреса на доставка на създадена поръчка?

При необходимост от смяна на адреса на вече регистрирана поръчка, можеш да се свържеш с нас на тел: 0882337777 или email: shop@biberon.bg

Отказ на създадена поръчка

Ако искаш да откажеш направена поръчка, преди да си я получил, можеш да се свържеш с нас на тел: 0882337777 или email: shop@biberon.bg

Начини на плащане

При доставка – сумата се заплаща в брой или с карта на куриера, който доставя поръчката.

Купуване на изплащане

За да бъде взет продукт на изплащане, трябва да са покрити минималните условия на кредитните компании:

  • Сума на поръчката над 150 лв. до 50 000лв.
  • Възраст на кандидата над 18г.

За да се закупи продукт на изплащане, се добавя в количката, както всеки друг продукт.

Какви документи ще получа с поръчката си?

С всяка поръчка получаваш електронен приемо-предавателен протокол и касов бон от куриера.

Ако бъде заявена фактура за физическо или юридическо лице, тя също ще бъде приложена към останалите документи.

За продукти, които е приложимо, получаваш гаранционна карта, след обработка на поръчката.

Как да направя поръчка за чужбина?

За да направиш поръчка за чужбина, трябва поръчката ти да се заплати по банков път.Наш служител ще се свърже с Вас по имейл, за да уточним наличностите и данните за плащане.

Когато получим плащането, ще подготвим и изпратим поръчката.

Условия за връщане

Може да върнеш продукт закупен от Biberon.bg в срок от 14 дни от датата на неговата доставка.

При връщане на стока закупена от сайта ни, трябва да се приложи пълният получен комплект на продукта, както и всички съпътстващи го документи – касова бележка, фактура, приемо-предавателен протокол и гаранционна карта, ако има такава.

Връщането на продукт може да бъде отказано от Biberon.bg в случай, че има повреди по окомплектовката, следи от използване, физически повреди, деформации на продукта или опаковката, непълна окомплектовка на продукта или съпътстващата документация, доставена при поръчката.

Транспортните разходи по връщането на продукта са за сметка на клиента.

Гаранционни условия и сервиз

Изпратеният на сервиз продукт, може да бъде ремонтиран, заменен или при липса на решение да бъде възстановена паричната стойност на продукта.

Когато изпращате повреден продукт, трябва:

1. Продукта да отговаря на условията за гаранционно обслужване и да не е с изтекъл гаранционен срок.

2. Да се свържете с нас и да опишете проблема, при необходимост и да се приложат снимки.

3. Опаковай продукта подходящо за транспортиране, по възможност в оригиналната му опаковка.

4. Продуктът ще бъде поправен (в случай, че са спазени условията от гаранционната карта) и върнат чрез куриер.

При неспазване условията, транспортните разходи в двете посоки ще бъдат за сметка на клиента.

Как да разбера дали даден продукт е наличен?

Преди завършване на поръчката наш служител ще се свърже с Вас.

Изчерпани продукти

Ако имаш интерес към продукт, който не е наличен, може да използваш бутона „Желани продукти“. За да използваш тази функция, трябва да си в потребителския си акаунт в Biberon.bg.“ , след това ще бъдеш уведомен за нови наличности на продукта по телефон или имейл.

Biberon.bg не може да гарантира за зареждане на изчерпани продукти, когато те са спрени от производство или не са налични при съответния производител.

Връзка с нас

- Телефон : 0882337777

- Email: shop@biberon.bg

Работно време на Call center-а ни:

- Делнични дни: 09:00 - 18:00 часа.

- Почивни дни: Събота: 09:00 - 13:00 часа. / Неделя: Почивен ден

Офис: Гр. Велико Търново, ул. Магистрална №3